$

Utazási feltételek

  1. A személyszállítói szolgáltatásunkat:
  • Normál gyűjtőjáratként és
  • Privát transzferként végezzük.

Normál gyűjtőjárat esetén a szállítást az alábbiak szerint szervezzük.

A Privát transzfer esetén az utassal közösen egyeztetett időpontban indul és érkezik az autónk. Más utasokat nem szállítunk az autóban.

 

 

  1. Megrendeléseket az alábbiak szerint fogadunk:
  • Weboldalunkon, az online foglalási rendszerünkön keresztül.
  • E-mailben részletezve.
  • Telefonon, a +36 30/727-2707 telefonszámon. A telefonon leadott foglalásoknál a félreértésekből adódó problémákért felelősséget nem tudunk vállalni.

 

Minden megrendelést e-mailben igazolunk vissza, azt a megrendelő köteles átnézni, és visszajelezni az esetleges hibákat. Amennyiben visszajelzés nem érkezik hozzánk, utólag ezt nem tudjuk figyelembe venni.

Bármely időpontra felveszünk rendelést, legalább 8 munkanappal a tervezett utazás időpontja előtt. A 8 munkanapon belüli megrendeléseknél, mindenképpen e-mail-es vagy telefonos egyeztetés szükséges!

Az utazási szerződés akkor jön létre, amikor a foglalás a rendszerünkbe beérkezik. Az utas vagy annak képviselője a megrendelésről írásban vagy e-mailben voucher formájában visszaigazolást kap.

 

 

  1. A megrendelés visszaigazolása

A honlapunkon online leadott foglalására munkatársunk a lehető legrövidebb időn belül írásban, vagy telefonon visszaigazolást ad. Ha a megrendelő hibás e-mail címet ad meg, vagy a levelező programja levélszemétként (SPAM) kezeli a vouchert, de a mi rendszerünkbe megérkezik, attól kezdve a megrendelés részünkről él. A megrendelő felelőssége hogy felvegye a kapcsolatot cégünkkel, hogy miért nem kapta meg a visszaigazolást.

Az e-mailben leadott megrendeléseket a beérkezés után 24 órán belül igazoljuk vissza.

Ha a megadott telefonszámán az utas nem érhető el, és értesíteni nem tudjuk, úgy az utast terheli a felelősség az esetleges változásokból adódó kellemetlenségekért.

Az utas köteles a gépkocsit a visszaigazolt időpontban indulásra készen várni. Ha a sofőr kolléga nem tud az utassal kapcsolatba lépni az utazást megelőzően, továbbá az utas a megbeszélt időpontban nem jelenik meg és elmaradásának okáról cégünket nem értesítette, úgy az utas késése vagy elmaradása miatti károkért maga az utas felel.

 

 

  1. A megrendelés módosítása

Amennyiben az utas vagy képviselője az utazás időpontját az előre egyeztetett időpontról, másik időpontra szeretné változtatni, és ezt az utazás előtt legalább 4 munkanappal korábban jelzi, akkor a megadott időpontra módosítjuk foglalását.

A szolgáltatót nem terheli felelősség, amennyiben az utas nem hozta tudomására az időpont változás tényét.

 

 

  1. Előre nem kiszámítható események

Az előre nem kiszámítható események (Pl. balesetből adódó dugók, útlezárás stb.) következtében előforduló késésért felelősséget nem tudunk vállalni, azonban biztonsági útvonalakat határoztunk meg az ilyen események okozta késések elkerülése érdekében. Ha az útlezárás, vagy dugó olyan hosszú ideig tart, hogy autónk várakozásra vagy lassú haladásra kényszerül, nem áll módunkban az ebből adódó károkat megtéríteni (pl. transzfer költség, szállás költség, utazás költsége és egyéb ebből adódó kárigények).

 

 

  1. Az utazás időtartama, útvonalak meghatározása

Az adott utazás várható időtartamát munkatársunk több lehetséges útvonalon az ügyfél megrendelését követően számítja ki. Az 5. pontban meghatározott események természetesen az előre kalkulált utazási időt befolyásolhatják.

 

 

  1. Díjszabás, kedvezmények, felárak

Cégünknél minden út vonatkozásában egyedi árajánlatszabás történik a következő szempontok figyelembevételével; megtett km, utasok száma (csoportos kedvezmény), kiállás helyszíne, szolgáltatásunk idejének igénybevétele (több napos út esetén), bel-, illetve külföldi út, megrendelő egyedi kérései.

 

 

  1. Csomagok

Az autó csomagtere csak a szállítandó utasok számának megfelelő poggyász szállítására alkalmas. Előre kérjük jelezni, ha extra csomagmennyiségre (1 nagy bőrönd felett) kell számítani a szállításkor. Az extra méretű poggyászért, a plusz csomagért, és a nem szokványos poggyász szállításáért (amennyiben erre egyébként van lehetőség) felárat kell, melynek díja irányonként 1.000 Ft. Kutya kizárólag 10 kg alatt, ketrecben, szájkosárral, szállítható! Beszálláskor a gépkocsivezető hivatott eldönteni, hogy melyik poggyász minősülhet normál méretű poggyásznak és melyik nem.

A nagy bőrönd általánosan elfogadott mérete: 158 cm (hosszúság + szélesség + magasság), súlya: 20-32 kg között kerül meghatározásra. Amennyiben a kézipoggyász vagy a feladott poggyász túl nagy, vagy túlsúlyos, illetve az előre jelzett (és kifizetett) mennyiséget meghaladja, a gépkocsivezető a helyszínen + 1.000 Ft/db felárat számol fel.

Amennyiben az utas a rendelés leadásakor nem jelzi a plusz csomag mennyiséget, hely hiányában előfordulhat, hogy csak a foglalásban megadott csomag szállítását tudjuk garantálni. Abban az esetben is, ha az autóban szándékában állna a plusz csomagdíjat megfizetni.

Ha több fő esetén, személyenként plusz két nagybőrönddel utaznának az utasok, akkor a megrendelés leadásakor a cégünk eldöntheti, hogy az adott időpontban a szállítást gyűjtőjáratként a plusz csomagdíj megfizetésével, vagy csak privát autóként tudja vállalni.

 

 

  1. Az utas felvétele

Az utazás indulási -, illetve végpontja az ügyféllel való megbeszélésen alapul, melyet cégünk rugalmasan, igény esetén háztól-házig teljesít.

 

 

  1. Számlázás

A számlaigényt a megrendelés leadásakor kell jelezni. Amennyiben az utas ezt nem jelzi, illetve rossz számlázási nevet vagy címet ad meg, akkor az általunk elkészített számlát nem áll módunkban lerontani, és újat kiállítani.

 

 

  1. Felelősség kizárása, reklamáció

A szolgáltatás során társaságunk bizonyítható hibája kapcsán felmerülő károkért kártérítési felelősséget vállalunk. A csomagokkal kapcsolatos esetleges reklamációt, a gépkocsivezetőnek kell jelezni, legkésőbb a címre érkezéskor. Utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni.

 

 

  1. Az utas felelőssége

Az utas közvetlen anyagi felelősséggel tartozik a gépjárműben az utas által keletkezett anyagi károkért. Az utazás során az utas általa harmadik személynek okozott, illetve a gépjárműben okozott kárért, a károsult irányába közvetlen felelősséggel tartozik. Az utas köteles betartani az utazásra vonatkozó szabályokat. Akkor vesz részt az utazáson, ha egészségi állapota ezt lehetővé teszi, és nem szenved fertőző betegségben. Ittas, vagy kábult állapotban lévő utas szállítását nem vállaljuk, illetve a helyszínen megtagadjuk. Amennyiben az utas az autóban hangoskodik, vagy olyan magatartást tanúsít, amely zavarja a többi utas és a sofőr kolléga nyugalmát és a sofőr kolléga figyelmeztetésére sem változtat magatartásán, akkor a szállítást megtagadjuk, illetve az utasnak a járműből ki kell szállnia. Tilos a kocsiban szúró-vágó eszközt, lőfegyvert illetve mérgező vagy maró hatású anyagot szállítani. Takarítási díj kisebb szennyezés esetén 5 000 Ft, komolyabb szennyezés esetén 10 000 Ft. Ezt a díjat a sofőrkollégának kell a helyszínen fizetni.

 

 

  1. Gyermekek utazására vonatkozó szabályok

Az autóban a 150 cm-nél alacsonyabb gyerekek csak gyerekülésben utazhatnak. Ehhez az üléseket, ülésmagasítókat biztosítjuk. Amennyiben a szülő nem ülteti bele a gyereket az ülésbe, vagy az ölébe fogja a gyermeket, akkor az ebből adódó esetleges sérülések miatt a cégünk és a sofőrkolléga nem vonható felelősségre.

 

 

  1. A viteldíj megfizetése

A viteldíj megfizetése történhet készpénzbefizetéssel személyesen a sofőrnek, valamint átutalással. A befizetéseknél ügyelni kell arra, hogy ha nem autóban fizetést jelöltek meg, akkor a fizetendő összeget az indulás előtti napig rendezni kell. Amennyiben a viteldíj az utazás előtti napig nincs rendezve, a sofőr kollégánknál teheti meg az autóban, beszálláskor. Az utas tudomásul veszi, hogy az oda-visszaútra vonatkozó megrendelés esetén, szintén a teljes retúr díjat köteles megfizetni az utazás megkezdéséig, vagy az első utazáskor.

 

 

  1. A szolgáltatás a fenti feltételek elfogadásával vehető igénybe

A megrendelő a szolgáltatások igénybevételének feltételeit az utazásra jelentkezésekor elfogadja, tudomásul veszi. Amennyiben a megrendelő több személy részére rendeli meg a szolgáltatásokat, utastársai nevében is nyilatkozik, illetve szerződéseket köt.

 

 

  1. Adatvédelem

A foglalás érvényesítésekor a GDPR Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján – hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá az általam megismert és elfogadott saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje a saját hozzájárulásom, a közöttünk létrejött szerződés teljesítése és az Adatkezelőre vonatkozó jogszabályi kötelezettség teljesítése alapján. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom, az info@ronerttrans.hu címre történő e-mail küldésével. Kijelentem, hogy 16. életévét betöltött személyként, vagy 16. életévét be nem töltött gyermek felett szülői felügyeletet gyakorló személyként nyilatkozok.

Érvényes: 2020.08.20. napjától